Hallo alle,

Nå er dugnadslista ifm. 17.mai-arrangementet klar. Gå inn her for å se hva som er din oppgave.

For de som står på post fra 12-13.30, starter “vaktperioden” med å klargjøre (sette frem kaker i kafeen, hente utstyr til aktivetetene ved hovedinngangen og legge på plass på aktivitetsstedet).

For de som står på post fra 13.30-15, avsluttes “vaktperioden” med å rydde (rydde i kafeen, sette utstyret ned helt innerst i kjelleren (forbi muslingen – øvingsrommet til korpset – og helt innerst i kjelleren i et rom der vi oppbevarer utstyret.)

Jeg har prøvd å lage til liste etter beste evne. Dersom noen skulle ha behov for å bytte vakt med hverandre, er det helt greit. Bare gi beskjed til meg om byttingen da, slik at jeg får endret listene også. Skulle det være andre ting, kontakt meg på mob 90715279 eller epost Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dugnadslister blir hengt opp på inngangsdøra i hovedinngangen under arrangmentet – dersom noen skulle trenge å ta en titt på den i løpet av 16. eller 17. mai.

Da ønsker vi hverandre lykke til, håper på fint vær, og ser frem til et godt overskudd etter arrangementet – slik at vi kan fortsette å drive et godt korps.

Hilsen
Ruth Therese